20 de desembre

Amb l'objectiu d'educar l'alumnat en valors, un any més l'alumnat de cicle mitjà s'ha desplaçat fins a la Residència Santa Maria per realitzar una activitat amb els padrins i padrines que hi viuen o que hi assisteixen com a centre de dia. L'activitat ha consistit en presentar-los un petit "espectacle" en el que s'han cantat diferents nadales, s'ha interpretat una peça musical amb percussió corporal, s'han recitat diferents poemes i l'alumnat ha verbalitzat els seus desitjos per aquest nou que comença. Mitjançant aquesta proposta creiem que els més petits s'adonen de la necessitat de cuidar i estimar als més grans i senten el caliu que els padrins i padrines els hi donen, resultant una activitat molt enriquidora per a tots.  Al final ens han obsequiat amb unes galetes i uns refrescs! Volem donar a les gràcies a tots els avis i àvies i als professionals de la residència per la seva acollida.