18 de desembre

L'alumnat de cicle mitjà, un any més, ha visitat als avis i àvies de la Residència Santa Maria de Balaguer. L'activitat que s'ha realitzat ha consistit en cantar diferents cançons que els nens i nenes havien treballat a les classes de Música, algunes d'elles ja van ser interpretades al festival de Nadal del passat dimarts, 15 de desembre; d'altres s'han preparat per aquest esdeveniment. Durant l'activitat els nens i nenes també han manifestat els seus desitjos per aquest any nou i han recitat diferents poesies i versets que han treballat a les classes de Llengua.

Estem molt agraïts als responsables de la residència, als treballadors i treballadores i, sobretot, als avis i àvies per obrir-nos les portes i deixar-nos compartir amb ells aquest matí.