15 de juny de 2018

Com ja venim fent des de fa uns cursos escolars, enguany també hem realitzat l'apadrinament lector a l'escola. Amb aquesta activitat l'alumnat de cicle superior acompanya i fomenta la lectura dels joves lectors de cicle inicial. Per parelles, l'alumne o alumna de cicle superior, al que anomenem padrí o padrina, treballa amb alumnat de cicle inicial, el seu fillol o fillola, la lectura compartida.

Avui hem fet la cloenda de l'apadrinament lector de l'alumnat de 2n i 6è de primària on ens hem acomiadat després de fer un treball que s'ha dut a terme des del començament del curs escolar. Ha estat molt emotiu, ens hem fet intercanvi de detalls i hem aconseguit el diploma que certifica la nostra participació en el projecte.