Escola La Noguera :: Festes i activitats de centre

Festa de l'aigua

juny 2016

Ja ha arribat l'últim dia de l'escola, per aquest motiu hem dut a terme activitats per concloure el curs. Hem començat per la representació teatral de tres obres de teatre per l'alumnat que realitza l'extraescolar. Seguidament, la coral de l'escola "som com som" va fer una cantada de cançons. Vam arribar a la despedida dels nens i nenes de 6è, primer ens van fer la tradicional entrega de llibre amb una dedicatòria escrita per ells, posteriroment ens vam despedir amb la cantada de "l'hora dels adeus".

A continuació, vam fer la festa de l'aigua amb diferents activitats i jocs d'aigua on l'alumnat vam gaudir moltíssim.
Tot seguit a l'aula, cada professor ens vam poder despedir de l'alumnat fins al proper curs.
Bon estiu a tothom!