Escola La Noguera :: Festes i activitats de centre

Concert solidari amb el projecte pati a l'Escola La Noguera

24 de setembre

El proper dissabte, el pati de l’escola La Noguera acollirà un concert musical solidari en el que actuaran els grups The Rererents, Bandelpal i Mapets. L’activitat s’emmarca dins del projecte pati que el centre educatiu duu a terme i que vol aconseguir millorar aquest espai, així els diners recaptats aniran de manera íntegra a diversificar la seva proposta lúdica. Aquest projecte de co-construcció en el que participen alumnes, pares i mestres es va iniciar el curs passat amb un procés de reflexió sobre aquest espai, i que entén que el pati és un espai educatiu més del centre. Els grups que hi participaran tenen un vincle amb l’escola, ja que en cadascun d’ells hi ha algun membre que és alhora pare d’alumnes del centre.

Us demanem que en feu difusió entre els vostres familiars i amics, quants més serem millor. Us hi esperem!