DESEMBRE 2016

L’escola la Noguera, volem participar en la iniciativa “UN NADAL PER A TOTHOM”, que organitza Caritas Balaguer, la parròquia De Santa Maria, juntament amb la fundació ÀGAPE, aliments solidaris de la Noguera.

Aquelles famílies que vulguin col·laborar en aquesta activitat, podran portar els aliments bàsics COM: Arròs, llegums cuits, llet, sucre, pasta, galetes... a l’entrada de l’escola.

Creiem que és una bona oportunitat per a que els alumnes visquin en primera persona la satisfacció després de realitzar una activitat solidària.

És per aquest motiu, que a la classe de religió i alternativa, hem estat treballant aquesta activitat amb els alumnes i hem elaborat uns cartells per decorar el punt de recollida.

Aquí us deixem una mostra de les frase que hem pensat:

• APROFITA AQUESTA OPORTUNITAT.
  • VOLEM LA TEVA COL·LABORACIÓ.
  • NADAL PER A TOTHOM.