8 de març de 2019

El 8 de març ha esdevingut una jornada reivindicativa dels drets de les dones en tots els àmbits de la vida: en el consum, cures, món estudiantil i laboral. L'any passat, més enllà d’un acte commemoratiu o una simple aturada, les accions i mobilitzacions que van sorgir dels grups de dones dels diferents barris, districtes, ciutats i moviments estudiantils van acabar confluint en una multitudinària manifestació que va visibilitzar la gran precarietat, desigualtat i violències que les dones patim.

Enguany diferents entitats i sindicats han convocat una nova jornada reivindicativa d'aquests drets, que compartim el conjunt de mestres del claustre de l'escola. Malgrat això, us informem que només alguns/es docents s'adheriran a aquesta convocatòria de vaga i per tant l'escola estarà oberta. Deixem a les vostres mans la decisió de portar o no als vostres fills i filles a l'escola aquest dia.