Gener - febrer de 2020

Benvolgudes famílies,

Actualment estem en procés de redactar un nou Pla de Convivència de l’Escola La Noguera i ens interessa molt conèixer la vostra opinió. En breu rebreu, si no encara no us ha arribat, mitjançant el grup de watsapp de la classe del vostre fill/a, un enllaç que us portarà a una enquesta. Ens interessa molt saber la vostra opinió, us demanem que ens ajudeu a millorar dedicant una estona breu del vostre temps responent-la.

Si no formeu part del grup de watsapp de la classe del vostre fill/a podeu enviar-nos un correu electrònic a l'adreça de l'escola i us enviarem l'enllaç perquè la pugueu respondre.

escolalanoguera@xtec.cat

Us agraïm la vostra participació i col•laboració en fer de la nostra una escola millor. Salutacions cordials.

Claustre de mestres