Març de 2020

Seguint les indicacions del Departament d'Educació, us informem que les següents activitats tenen alguna modificació:
  • La jornada de portes obertes de la nostra escola, prevista pel 12 de març, queda anul·lada.
  • Les activitats al medi aquàtic que realitzava l'alumnat de 4t i 6è de primària es dóna per finalitzada, és a dir, les sessions ja no es realitzaran.
  • La sortida de cicle mitjà de primària a l'auditori Enric Granados de Lleida prevista pel dimecres, 18 de març, queda ajornada / anul·lada a l'espera del que decideixi l'organització de l'event.
  • La sortida d'educació infantil a l'auditori  Enric Granados de Lleida prevista pel dimarts, 24 de març, queda ajornada / anul·lada a l'espera del que decideixi l'organització de l'event.
  • Els partits de l'activitat extraescolar de futbol sala queden ajornats, fins a nou avís.
  • La fira de jocs de pati i de carrer, prevista pel dia 20 de març, on participava l'alumnat de cicle mitjà queda ajornada/anul·lada a l'espera del que decideixi l'organització de l'event.
  • Els quarts de final del Certamen de lectura en veu alta, fase comarcal, prevista pel 24 de març, pendent del que decideixi l'organització no s'hi assistirà.
  • L'activitat Ciència al Mercadal, prevista pel dia 26 de març, on participava tota l'escola queda ajornada/anul·lada a l'espera del que decideixi l'organització de l'event.
  • La fira de La República de Torrelameu, en la que hi participava l'alumnat de 5è de primària, prevista pel 14 de març, queda anul·lada.
  • La visita de portes obertes a l'Institut Almatà, en la que hi participava l'alumnat de 6è, prevista pel 13 de març, queda ajornada.
Us demanem comprensió davant d'aquesta situació inesperada i alhora excepcional. Anirem actualitzant aquesta circular a mesura que tinguem més informació.

Claustre de mestres