13 de desembre de 2018

Benvolgudes famílies,

Us informem que el dijous, 13 de desembre, anirem a la Plaça Mercadal per patinar a la pista de gel que l’ajuntament hi ha instal·lat.

• Què hem de portar? Cal que l’alumnat porti equipament esportiu, preferiblement el de l’escola, guants, gorro i pantalons impermeables.
  • Quin és el preu de l’activitat? Aquesta activitat està subvencionada per l’ajuntament, per tant és gratuïta per l’alumnat.
  • A quin alumnat va dirigida? A tot l’alumnat de primària (de 1r a 6è curs, ambdós inclosos).
  • Quin serà horari de l’activitat? Ens organitzarem per cicles de la següent manera:
    • Cicle inicial: de les 9.15 a les 10 hores (cal portar als vostres fills i filles directament a la plaça Mercadal a les 9 hores).
    • Cicle mitjà: de les 10.15 a les 11 hores.
    • Cicle superior: de les 11.15 a les 12 hores.
Claustre de mestres