14 de desembre de 2018

Benvolgudes famílies,

Finalment l’activitat prevista per aquest dijous, 13 de desembre, en la que l’alumnat de primària  anava a patinar a la pista de gel ubicada a la Plaça Mercadal, per motius climatològics només s’ha pogut dur a terme amb el grup d’alumnes de cicle inicial.

Un cop parlat amb la Imma Montoliu, tècnic responsable de l’ajuntament, hem acordat realitzar l’activitat divendres, 14 de desembre, en els següents horaris:

• Cicle mitjà: de les 9.15 a les 10 hores (sortirem i tornarem tots junts des de l’escola).
  • Cicle superior: de les 15.15 a les 16 hores (sortirem i tornarem junts des de l'escola).
Què hem de portar? Cal que l’alumnat porti equipament esportiu, preferiblement el de l’escola, gorro, guants i pantalons impermeables (o bé, uns de recanvi).
Quin és el preu de l’activitat? Aquesta activitat està subvencionada per l’ajuntament, per tant és gratuïta per l’alumnat.

Claustre de mestres