Del 16 al 27 de març

Benvingudes famílies,

Algunes famílies ens heu demanat assessorament sobre què poden fer els nens i nenes durant aquest període en l'àmbit acadèmic.

Aquest document conté unes orientacions de tasques i activitats que l'equip docent de cada nivell ha preparat per orientar-vos en aquest acompanyament dels vostres fills i filles durant aquests dies.

No pretenem que les famílies realitzeu a casa les tasques que estaven previstes de fer a l'escola. En cap cas són tasques obligatòries, sino unes recomanacions i/o suggeriments a les famílies que voluntàriament vulguin realitzar-les -per tant no seran avaluables- amb aquesta proposta us volem facilitar activitats que us serveixin per dinamitzar un temps de treball diari dels vostres fills i filles a casa.

P3 RECOMANACIONS TANCAMENT ESCOLA CORONAVIRUS.pdf

P4 RECOMANACIONS TANCAMENT ESCOLA CORONAVIRUS.pdf

P5 RECOMANACIONS TANCAMENT ESCOLA CORONAVIRUS.pdf

1r PRI RECOMANACIONS TANCAMENT ESCOLA CORONAVIRUS.pdf