21 de juny de 2019

Per celebrar la fi del curs escolar, com tradicionalment venim fent aquests darrers anys, hem preparatbun seguit d'activitats emocionants.
  • A les 9.15 hores: comiat de l'alumnat i professorat al grup d'alumnes de 6è.
  • 11 hores: esmorzar (l'escola repartirà pomes a tots aquells que vulguin fer un esmorzar sa, no cal que porteu esmorzar de casa.)
  • 11.20 hores:
    • L'alumnat de P3 a 2n: jocs d'aigua al pati de l'escola (porteu una ampolla de pàstic, banyador, xancletes lligades i tovallola.)
    • L'alumnat de 3r a 6è: bany a la piscina del Secà (porteu banyador, xancletes i tovallola.)
  • 12.15 hores: el moment del Flash, l'escola repartirà un gelat a cada nen i nena.
  • 12.30 hores: tancament del curs escolar, cada grup d'alumnes farà una valoració del curs amb el seu tutor/a i es donaran els informes.
L'alumnat de 3r a 6è ha de portar l'autorització de la família per poder banyar-se a la piscina.