Escola La Noguera :: Circulars Escola

Circular indicacions pel final del curs 2017-18

22 de juny

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos d’un seguit de qüestions que cal tenir en compte cara a aquest fi de curs:

• Us informem que el dijous, 21 de juny, realitzarem el Dinar Verd.
  • El darrer dia de curs, divendres, 22 de juny, realitzarem una jornada festiva i lúdica per celebrar la cloenda del curs escolar, podeu veure l’ordre del dia al díptic que us vam fer arribar ahir. Aquest mateix dia es donaran els informes d’avaluació a l’alumnat de P3 fins a 5è de primària.
  • Convoquem a les famílies de l’alumnat d’infantil i primària per realitzar una tutoria breu (10 minuts) el dimarts, 26 de juny. L’objectiu de la mateixa no és fer una tutoria com les que heu pogut fer al llarg del curs, sinó que es tracta de fer balanç del desenvolupament personal i acadèmic dels vostres fills/es i donar-vos les actes d’avaluació final. Per evitar llargs temps d’espera, hem disposat unes graelles a les diferents entrades de l’escola on podeu apuntar-vos. Aquest dia a les famílies de l’alumnat de 6è se’ls farà entrega de l’informe d’avaluació, les actes finals i els resultats de les Competències Bàsiques.

El claustre de mestres