Escola La Noguera :: Circulars Escola

Assaig del festival de Nadal

13 de desembre

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos d’un seguit de qüestions sobre la festa de Nadal:

• Assaig de la festa de Nadal: Per tal de preparar bé l’activitat, realitzarem un assaig general el dimecres, 13 de desembre, a les 9,30 hores del matí. Ens trobarem a l’escola i anirem junts al Teatre Municipal de Balaguer.

Els infants d’educació infantil, després d’assajar la seva part de l’espectacle, visitaran l’oficina de Correus on enviaran la carta al Reis Mags, i visitaran l’establiment comercial Graells.

Un cop acabades les activitats previstes, l’alumnat tornarà a l’escola amb el professorat.

Cal que aquest dia, els nens i nenes esmorzin bé a casa.

• Festa de Nadal: enguany la festa de Nadal la celebrarem el divendres, 15 de desembre, a la tarda. Aquest dia us demanem que porteu els vostres fills/es directament al teatre a les 14,45 hores, l’alumnat entrarà al teatre per la porta lateral. Els nens i nenes usuaris del servei de menjador baixaran acompanyats pels mestres de l’escola.

L’hora d’obertura de la porta del teatre al públic serà les 14.55 hores. L’hora prevista de finalització és les 16:30 hores. Preguem molta puntualitat. Recordem que l’aforament és limitat.

Atentament,

Claustre de mestres