15 de juny

dissabte, 15 de juny de 2019

HORARI:
Matí:
10:00 h. - Obertura de portes.
10.00 h. - 13:00 h. Inflable d’Aigua i jocs infantils a càrrec dels pares, mares i alumnat de 6è.
11:15 h. - Esmorzar amb coca i xocolata per a tots els nens i nenes. A LA BARRA DE L’AMPA.
13:00 h. - Representació infantil COLORS.

Tarda:
17:00 h. Obertura de portes pels voluntaris. Preparació de taules.
20:00 h. Recepció de plats (porta petita).
20:30 h. Entrada dels comensals (porta petita).
21:00 h. XVI Sopar Intercultural.
22:30 h. Comiat de l’alumnat de 6è.
23:00 h. Ball de nit i obertura de portes per a tothom.

ACLARIMENTS:

Als voluntaris per muntar la festa: tal com figura a l’horari, podeu venir a l’escola a partir de les 17 hores del dissabte. També anirem el divendres a partir de les 19.00 hores a muntar les cintes i la barra.

Als cuiners i cuineres: podeu portar els vostres plats a partir de les 20:00 hores. Penseu que si porteu un plat que s’ha de servir calent comptem amb mitjans per escalfar-lo, però si el porteu a l’últim moment millor.

Als comensals: heu d’entrar per la porta petita a partir de les 20:30 hores. Penseu a ser puntuals perquè farem un control d’arribada i és possible que us trobeu cua.

A tothom: en acabar el sopar, recordar-vos que la festa és de tots i totes. I junts ho podem recollir tot en un moment per tal de què comenci la festa.
Gràcies

BONA FESTA A TOTHOM!!