9 de juny

dissabte, 9 de juny de 2018

HORARI:

10:30 h. Obertura de portes

11:00 h. Esmorzar amb coca i xocolata per a tots els nens i nenes.

11.00 h. Actuació dels alumnes de la extraescolar de teatre.

11:30 h. Traginer de contes

12:00 h. Representació Aeròbic.

12:15 h. Activitat Esplai Gaspar de Portolà.

17:00 h. Obertura de portes pels voluntaris.

20:00 h. Recepció de plats (porta petita).

20.30 h. Entrada dels comensals (porta petita).

21:00 h. XV Sopar Intercultural.

22:30 h. Comiat dels alumnes de 6è.

23:00 h. Ball de nit i obertura de portes per tothom.

ACLARIMENTS:

Als voluntaris per muntar la festa: tal com figura a l’horari, podeu venir a l’escola a partir de les 17 hores.

Als cuiners i cuineres: podeu portar els vostres plats a partir de les 20:00 hores. Penseu que si porteu un plat que s’ha de servir calent comptem amb mitjans per escalfar-lo, però si el porteu a l’últim moment millor. També us informem que, un cop acabat el sopar retirarem els plats al menjador de l’escola. També podeu donar el menjar sobrant a qui ho vulgui si no us el voleu emportar.

Als comensals: heu d’entrar per la porta petita a partir de les 20:30 hores. Penseu a ser puntuals perquè farem un control d’arribada i és possible que us trobeu cua.

A tothom: al acabar el sopar, si els cuiners i cuineres ho volen, els comensals podran emportar-se el menjar restant. Per tant, si us fa gràcia repetir a l’endemà porteu algun envàs per poder-vos-ho emportar.

BONA FESTA A TOTHOM!!

Balaguer, 7 de juny de 2018