juny 2018

dissabte, 9 de juny de 2018

HORARI:

10:30 h. Obertura de portes

11:00 h. Esmorzar amb coca i xocolata per a tots els nens i nenes.

11.00 h. Actuació dels alumnes de la extraescolar de teatre.

11:30 h. Traginer de comptes

12:00 h. Representació Aerobic.

12:15 h. Activitat Esplai Gaspar de Portolà.

17:00 h. Obertura de portes pels voluntaris.

20:00 h. Recepció de plats (porta petita).

20.30 h. Entrada dels comensals (porta petita).

21:00 h. XV Sopar Intercultural.

22:30 h. Comiat dels alumnes de 6è.

23:00 h. Ball de nit i obertura de portes per tothom.

ACLARIMENTS:

Als voluntaris per muntar la festa: tal com figura a l’horari, podeu venir a l’escola a partir de les 17 hores.

Als cuiners i cuineres: podeu portar els vostres plats a partir de les 20:00 hores. Penseu que si porteu un plat que s’ha de servir calent comptem amb mitjans per escalfar-lo, però si el porteu al últim moment millor. També us informem, que un cop acabat el sopar retirarem els plats al menjador de l’escola. També podeu donar el menjar sobrant a qui ho vulgui si no us el voleu emportar.

Als comensals: heu d’entrar per la porta petita a partir de les 20:30 hores. Penseu a ser puntuals perquè farem un control d’arribada i és possible que us trobeu cua.

A tothom: a l’acabar el sopar, si els cuiners i cuineres ho volen, els comensals podran emportar-se el menjar restant. Per tant, si us fa gràcia repetir a l’endemà porteu algun envàs per poder-vos-ho emportar.

BONA FESTA A TOTHOM!!

Balaguer, 7 de juny de 2018

XV SOPAR INTERCULTURAL

• ESCOLA LA NOGUERA -

Benvolguda família!

Un cop més, ens trobem al sopar de la festa de final de curs.

Com podeu comprendre, serem molta gent i, per tant, perquè hi hagi un bon funcionament cal que tingueu en compte aquestes consideracions:

• Hi ha taules i cadires per a tothom.
  • Cal que tothom porti els coberts, el plat i el got de casa. A la barra tindrem algunes bosses amb tot el conjunt al preu de 2€/bossa.
  • Hi ha molts plats diferents. Això vol dir que heu d’anar fent tastets perquè tothom pugui provar el màxim de menjars elaborats.
  • A cada taula hi ha el beure. Si en faltés més podreu demanar-ne a les taules del costat o també a la barra.
  • Hi ha contenidors de reciclatge. Us preguem que RECICLEU BÉ totes les deixalles: orgànic, plàstic i paper. Recordeu que SOM ESCOLA VERDA!
  • Recordeu que està totalment prohibit tirar petards.

La Junta de l’AMPA us agraeix la vostra assistència

i us demana comprensió i col·laboració perquè tot vagi molt bé

i el sopar esdevingui un èxit!

Gaudiu de la nit!

BON PROFIT I BONA FESTA!!!