Zumba en família promociona "Camina pel secà"

Setembre 2019

27/09/2019

Ahir dijous el grup de "Zumba en familia" de l' escola la Noguera ha iniciat una nova activitat cada dijous. Aquesta consisteix en fer una caminata pel barri del secà a les 18:30. El punt de trobada serà a la porta de l'escola. Caminar és una activitat física natural que aporta grans beneficis per a la salut a persones de totes les edats, i un hàbit que dia a dia augmenta en tota la població.

Per aquest motiu, i per afavorir la pràctica d'exercici físic saludable, us animem a participar en aquesta activitat tant saludable, és una activitat més per compartir en família i amb tota la comunitat educativa de l'escola. Aquest activitat és totalment gratuïta i voluntària.

Esperem que pugueu venir tots i totes amb moltes ganes de compartir una tarda plegats. Podeu dur a amics, familiars,…. Com més siguem, més bona estona passarem!!!