XocoZumbAtó

5 de desembre de 2018

05/12/2018

Solidaritat i diversió han anat de la mà durant la celebració de XocoZumbAtó organitzada a l'escola. Grans i petits hem gaudit amb l'equip de monis del Centre d'Esplai Gaspar de Portolà que un any més ens han acompanyat en aquesta festa solidària. Els ho agraïm una vegada més!

La novetat d'enguany ha estat la participació del grup de mares i alumnes de zumba de l'escola que ens han fet moure al ritme de la música. Moltes gràcies! Ja sabeu que podeu apuntar-vos a les sessions que duen a terme tots els divendres.

També volem agrair a l'alumnat que ha col·laborat en l'elaboració de la xocolata i als pares i mares que ens ajudat a l'hora de repartir-lo.

Finalment, tenim la satisfacció d'informar-vos que hem recollit 380€ que en els propers dies ingressarem al compte de La Marató de TV3, aquest és el nostre granet de sorra per contribuir en la recerca mèdica sobre el càncer.