Us trobem molt a faltar

març 2020

29/03/2020

Molt bones infants i famílies!

Com tothom sap estem vivint una situació molt complicada en la que hem de demostrar la nostra valentia i ara més que mai ens hem de mantenir units i ser molt solidaris els uns amb els altres.

Així doncs, hem de ser conscients que ens de quedar a casa per tal de que aquest virus no avanci.

Tot l'equip de l'Escola La Noguera us volem dir que d’aquest entrebanc a la vida també en podem treure coses positives i aprofitar per fer tot allò que en el dia a dia no tenim temps a fer: jugar a jocs de taula, fer manualitats, parlar amb la família, escriure cartes, cuinar pastissos, cantar i ballar, llegir contes, ajudar als familiars…

Gaudiu sobretot de les petites coses i valoreu molt el que teniu: una família que us estima, unes amistats a les que veureu aviat i una escola que us espera amb moltes ganes de tornar-vos a veure.

I per aquest motiu us enviem aquest vídeo, per a què ens tingueu molt presents, tal i com us tenim nosaltres a vosaltres.

Us enviem un petó ben fort i una abraçada enorme!!!!

Equip de l'Escola La Noguera