Escola La Noguera :: Notícies

19/01/2018

T'agradaria veure partits de Tennis taula d'alt nivell?

20 de gener
La nostra escola participarà properament en el Programa Tennis Taula a les Escoles, des del Club Tennis Taula de Balaguer -  Villart Logístic, és per aquest motiu que ens conviden a tots i totes les alumnes a veure els encontres de tennis taula que tindran lloc aquest cap de setmana al pavelló del Molí de l'Esquerrà.

En aquesta ocasió, a més, coincidiran a jugar simultàniament tres dels equips del CTT Balaguer:

- Balaguer Villart Logístic vs CDTM Rivas, de Madrid (Superdivisió Estatal Femenina)
- CTT Balaguer Pàmies Vitae vs CTT Mollerussa (Provincial Preferent)
- CTT Balaguer Pàmies Vitae vs Ponent Castellnou (Primera Provincial)

Tos els encontres seran al pavelló Molí de l'Esquerrà el dissabte dia 20 a partir de les 17h.

Creiem que pot ser molt atractiu i motivador veure en directe com es juga aquest esport a un alt nivell. Poden venir sols o acompanyats per familiars i/o amics, amb l'únic requisit de mantenir el silenci mentre es juga. El respecte és un dels valors afegits que s'aprenen amb la pràctica d'aquest esport.