Nous premis esportius de l'alumnat de l'escola: Efrem Casals i Asmaa Laaraj

17 de març de 2019

19/03/2019

Dos-cents joves atletes de Balaguer i comarca han participat aquest diumenge al matí a la 22a Diada Atlètica organitzada per l’Ajuntament de Balaguer i el Consell Esportiu de la Noguera.

Els joves esportistes han competit en diferents proves i categories des de babies de 3 anys fins a cadets de 16 anys. Els recorreguts han tingut lloc a la plaça Mercadal i el centre històric en distàncies adaptades a cada categoria. Una diada en la que el temps ha acompanyat i de la que des de l’Ajuntament, en feien una valoració molt positiva.

Diferents atletes va participar en representació de l'escola, els felicitem a tots i a totes. I destaquem els èxits de l'Efrem Casals, en categoria aleví masculí, que va quedar segon classificat en un recorregut de 1000 metresi de l'Asmaa Laaraj també va pujar al podi en la categoria prebenjamí femení, assolint el 3r premi. Enhorabona campions!