L'Escola La Noguera guanya el primer premi al concurs d'experiments de pel·lícula

Juny 2018

15/06/2018

A la Sala d’Actes de l’Ajuntament de Balaguer va acollir aquest dijous dia 14 de juny a la tarda el lliurament dels premis del 5è Concurs de vídeos d’experiments científics de la Noguera. Experiments de Pel·lícula és una activitat organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera que té com a objectiu fomentar l’experimentació científica i el mètode científic a l’aula. Enguany es van presentar un total de 25 vídeos en les diferents categories i hi van participar un total de 6 centres de la comarca.

La valoració que se’n fa tant des del Centre de Recursos com des de l’Ajuntament és molt positiva.

En Educació Infantil i Cicle Inicial d’Educació Primària el vídeo guanyador va ser “Helicòpters voladors” de l’Escola La Noguera.

L'alumnat de la classe de les "Bruixes i bruixots" de p-4 us mostrem la nostra alegria i satisfacció a tota la comunitat educativa de l'Escola La Noguera per aquest premi.

MOLTES FELICITATS BRUIXES I BRUIXOTS!