L’Escola La Noguera donen el tret de sortida als tallers ‘Ràdio a l’escola

maig 2018

18/05/2018

Des de l’any 2013 l’emissora municipal Ràdio Balaguer organitza l’activitat Ràdio a l’escola convidant als diferents centres educatius de la ciutat a visitar les seves instal·lacions i enregistrar un programa de temàtica lliure produït des de les aules amb l’ajuda del professorat.

Els primers han estat els nens i nenes de 2n de primària de l’Escola La Noguera de Balaguer. Ells i elles fa dies que treballen en l’elaboració del programa durant les seves classes de lectura. Des dels micròfons de l’emissora han decidit explicar experiències i activitats que han realitzat al llarg del curs. Per fer-ho han treballat de valent.

Aquesta activitat, que forma part del Pla Municipal de Dinàmica Educativa, té com a objectiu principal fomentar la lectura entre els més petits fora de les seves escoles. A més és tota una oportunitat perquè coneguin els mitjans de comunicació de primera mà.

Aquesta és la primera vegada que molts d’aquests nens i nenes es posen davant d’un micròfon, tot i que per algun potser no en serà la darrera.