Festa de Nadal

Ja tenim la data!

16/11/2018

Atenció, ja tenim concretada la data de la festa de Nadal que com cada any farem a les instal·lacions del Teatre Municipal, la festa es farà el dijous, 20 de desembre. Reserveu-vos aquesta data!
  • Al matí farem l'assaig general, a les 9 hores heu de portar als vostres fills i filles directament al Teatre i a les 12.30 hores podreu recollir-los a l'escola.
  • A les 15 hores també haureu d'acompanyar als vostres fills i filles directament al Teatre, preveiem acabar cap allà les 16.30 hores.
Com de costum hi haurà el servei de menjador i els nens i nenes que l'utilitzen faran els desplaçaments acompanyats pel professorat de l'escola. Els usuaris habituals del servei d'acollida de matí i/o tarda cal que es posin en contacte amb l'Eva Vázquez per concretar si aquell dia utilitzaran, o no, el servei.

Us hi esperem!