Carnestoltes a l'escola

1 de març de 2019

07/02/2019

Us informem que enguany a l'escola celebrarem el carnestoltes el divendres, 1 de març, a la tarda. Us avancem que l'alumnat, en assamblea de delegats i delegades, va optar per venir disfressats i disfressades com vulguin de casa. Com sabeu, esperem que ens acompanyeu en la celebreació d'aquesta festa. Més endavant us informarem de manera més detallada.

Així mateix, com cada any, l'Associació de mares i pares de l'escola juntament amb algunes famílies està construint una carrossa ambientada en el futbol americà per participar al carnestoltes que l'ajuntament de Balaguer organitzarà el diumenge, 3 de març. Si voleu participar en els preparatius de la carrossa poseu-vos en contacte amb el/la delegat o delegada de classe o amb algun membre de la junta de l'AMPA.