Ajornat el tancament de la línia de P3 a l'escola Àngel Guimerà

15 d'abril de 2020

15/04/2020

La Paeria de Balaguer i el Departament d'Educació han anunciat aquest dimecres la decisió d'obrir l’oferta per a la inscripció a P3 de l'escola Àngel Guimerà de Balaguer per al curs 2020-2021, "per tal de poder treballar per un consens ampli amb tots els agents implicats, cosa que el context actual de confinament i d’estat d’alarma a causa del COVID-19 dificulta".

El futur de l'escola havia quedat ajornat 'sine die' al retardar-se el termini de matriculacions i preinscripcinos per la crisi sanitària.

Des de la Paeria s'espera que aquest any de marge, que s’havia sol·licitat des de diversos col·lectius, serveixi per assolir un gran acord de ciutat que solucioni la problemàtica de la segregació escolar i que conseqüentment millori el nivell educatiu i per tant el futur dels nens i nenes de la ciutat, especialment els que a hores d'ara estan escolaritzats a l'Àngel Guimerà. Aquest era i segueix essent l'únic objectiu de la proposta presentada, segons detallen el departament i consistori en un comunicat conjunt.