19 de novembre de 2018

Avui la classe d'educació física de 2n de primària ha comptat amb la participació de mares, padrines i padrins que han acompanyat al llarg de la sessió a l'alumnat. Per tothom són coneguts els beneficis que l'activitat física i el joc motriu comporta sobre l'organisme, però aquests beneficis es multipliquen quan el joc es fa en família.

La setmana passada l'alumnat va escollir un joc d'escalfament, tres jocs col·lectius i un joc de relaxació d'entre tots els que hem après i practicat des de l'inici de curs -més de 20 activitats lúdiques- amb els que hem gaudit intensament al llarg d'aquests dos mesos. La sessió d'avui ha estat la cirereta del pastís, l'alumnat ha explicat els jocs als familiars i els hem practicat junts.

Ens sap greu que alguns pares i mares no hagin pogut viure aquesta experiència per motius laborals, però us deixem aquestes imatges. Agraim la col·laboració de tots els familiars i us volem dir que tant petits com grans ens ho hem passat molt bé.