Setmana del 16 al 20 de febrer

Tota la comunitat educativa de l'Escola La Noguera van sortir el passat divendres, 20 de febrer, pels carrers del barri del Secà ben disfressats i disfressades per celebrar, un any més, la festa del Carnestoltes.

Aquest any el tema a tractar era el Circ. L'alumnat de l'escola es van disfressar de pallassos l’alumnat d’educació infantil, mags l’alumnat de cicle inicial, forçuts i forçudes l’alumnat de cicle mitjà, d’arlequins i arlequines els de 5è de cicle superior; i presentadors i presentadores els més grans de l’escola, els de 6è de primària.

Durant aquesta setmana s'han viscut uns dies ben divertits i amb molta disbauxa. El Rei  carnestoltes ha donat unes consignes diàries als nens i nenes, que havien de portar posades al dia següent.  Tots els infants ho han viscut molt intensament, ja que tota l'escola s'ha involucrat en aquesta festa.

Al finalitzar la rua, tots els infants, professorat, pares, mares, amics i veïns ens van reunir al pati de l'escola per escoltar el testament del Sr. Carnestoltes a càrrec de l'alumnat de 6è de primària i vam cloure la festa menjant xocolata desfeta amb melindros.