febrer- març 2016

El temps de quaresma ens serveix per poder pensar en aquelles coses que volem canviar i millorar abans de la pasqua. Per tal de poder treballar-ho, a l'escola ens vam unir tots per fer un mural conjunt. Primer vam començar fent votacions per saber quina vella quaresma agradava més als nens i nenes de l'escola.
Després, durant les set setmanes de quaresma, els alumnes de primària vam dibuixar i pintar la Vella Quaresma. Cada nen i nena de l’escola vam escriure un propòsit que volíem canviar i millorar. Els més escrits van ser: fer cas a la primera, no enfadar-me amb els germans, no pegar als companys, no insultar, no voler ser sempre el primer.....

A més, al nostre mural vam buscar altres persones que volguessin fer bones accions durant la quaresma. Voleu saber com ho vam fer?

1-Vam llegir els diaris i les bones accions que vam trobar les vam retallar!

2-Després ens vam posar per grups, per fer un dibuix entre tots que expliques la notícia que havíem trobat!

Els alumnes de cicle superior van fer uns dibuixos per explicar el significat del temps de quaresma.

Mireu quins dibuixos més guapos! i quin mural més bonic!