12 de febrer

Tota la comunitat educativa de l'Escola La Noguera ha celebrat, tot i el mal temps i la pluja, la festa del Carnestoltes.

Aquest any el tema a tractar era Pinotxo. L'alumnat de l'escola s'ha disfressat de pinotxos l’alumnat d’educació infantil, de gats i de Pepito Grill l’alumnat de cicle inicial, peixos i balenes l’alumnat de cicle mitjà i mags, magues i Gepetos l'alumnat de cicle superior.

Durant aquesta setmana s'han viscut uns dies ben divertits i amb molta disbauxa. El Rei  carnestoltes ha donat unes consignes diàries als nens i nenes, que havien de portar posades al dia següent.  Tots els infants ho han viscut molt intensament, ja que tota l'escola s'ha involucrat en aquesta festa.

Al finalitzar la desfilada per dins l'escola, els infants, professorat han pogut escoltar el testament del Sr. Carnestoltes a càrrec de l'alumnat de 6è de primària i van cloure la festa menjant xocolata desfeta amb melindros.

Esperem que l'any vinent ens faci més bon temps i poguem lluir les nostres disfresses pels carrers del Secà.