14 de desembre

Enguany hem avançat la festa de Nadal que serveix de cloenda d'aquest primer trimestre de curs escolar i de l'any. Com en aquests darrers anys, la festa s'ha dut a terme al Teatre Municipal. L'espectacle teatral, representat per l'alumnat de 6è de primària, portava el títol "Un pare Noel molt desmemoriat" obra escrita per la Laura Pinto -mestra d'educació músical de l'escola-. Durant la seva representació els diferents grups-classe han intervingut cantant diverses nadales.
Volem agraïr l'assistència a tothom que va venir a la festa i la col·laboració dels pares i mares i al tècnic del teatre per la seva contribució en fer l'activitat una gran festa. Per acabar volem felicitar des d'aquí a tots els alumnes i mestres, especialment a l'alumnat de 6è i a les mestres que han coordinat una activitat d'aquesta complexitat, la M. José Pestaña i la Laura Pinto.