24 de febrer

Enguany si! El temps ens ha respectat i hem pogut celebrar la festa de carnestoltes segons la planificació feta. A primera hora del matí, amb les quatre gotes que ha fet, n'hi ha hagut prou per espantar-nos una mica. Però el bon temps s'ha imposat i, finalment, ha ajudat a poder gaudir d'una tarda festiva on ens hem aplegat l'alumnat, els mestres, les famílies, ex-alumnes i amics i amigues.

Hem pogut fer la rua, passejant al rei carnestoltes pel carrers del barri, fent força soroll i xerinola que ha fet que molts veïns i veïnes sortissin al carrer i als balcons per veure'ns. Un cop al pati, l'alumnat de 5è ha llegit el testament del rei carnestoltes. I per acabar, l'alumnat de 6è ha repartit la xocolata -que havien fet al matí amb l'ajuda del mestre Josep Pedrós- i els melindros que l'acompanyaven.

En resum, un diada festiva i molt lluïda. Aprofitem per agrair, un any més, a l'Arcadi Vilaplana i a l'Eva González -pares de l'Arcadi (P5) i l'Alba (4t)- la seva col·laboració en la festa.