23 de novembre

Avui ens han visitat 4 mares de la classe de P4, l'Anna (mare de l'Hugo), la Laia (mare del Francesc), la Rosana (mare de la Jordina, de la Saray i la Marian) i l'Eva (mare de l'Arcadi i l'Alba). Ens han explicat el conte del Patufet amb titelles i ens ho hem passat d'allò més bé escoltant la història i mirant tota la decoració que han preparat.

L'activitat impulsada per la comissió de biblioteca, té per finalitat afavorir el gust per la lectura entre els més petits de l'escola, anava adreçada a l'alumnat d'educació infantil i cicle inicial, ja que escoltar com els "grans" ens expliquen contes, històries..., quan som petits afavoreix el desig de llegir en els menuts.

Aquest ha estat el primer conte d'aquesta nova iniciativa, en la que cada mes del curs escolar algun pare, mare, mestre o persona propera a l'escola explicarà un conte als infants.

Des d'aquí volem felicitar doblement a les 4 mares: en primer lloc, per oferir-se a col·laborar en aquesta iniciativa; i en segon lloc, per haver-lo explicat tan bé. Com diuen els nens "Està molt bé, està molt bé, està molt bé...!!!!"