20 de març

Donat que el dia 21 de març va ser el dia mundial de la poesia, el certamen intern de lectura en veu alta d’enguany, que es va dur a terme el divendres 20 de març, va girar al voltant d’aquest gènere literari. Es tracta d’una fase prèvia per tal de seleccionar els infants representants de l’Escola La Noguera i els possibles substituts/es al certamen de lectura en veu alta en el qual participen diferents escoles de Catalunya.

En el nostre certamen de lectura en veu alta va participar l’alumnat de tota l’escola. Diversos infants ens van meravellar llegint en públic textos poètics, amb expressivitat, entonació, postura, captant l'atenció dels oients, amb bona vocalització i pronúncia.  A més a més, ho van fer amb una bona velocitat, fluïdesa i la puntuació que demana cada tipus de text.

Felicitem i agraïm a tots els nens/es, pares i mares, membres de la Cia. Teatral Crisi Perpètua, a l'autor balaguerí Jordi Sorribes i als membres del jurat la seva col·laboració en aquest certamen. I aprofitem per desitjar als nostres representants, el Marc Verdugo i l'ïker Capdevila, molta sort!