17 de març

L'Escola La Noguera, un any més celebra el certamen literari intern en veu alta. Per tercer any consecutiu s'ha realitzat una fase prèvia per tal de seleccionar els infants representants de l’Escola La Noguera i els possibles substituts/es al certamen de lectura en veu alta en el qual participen diferents escoles de Catalunya.

En el nostre certamen de lectura en veu alta va participar l’alumnat de tota l’escola. Diversos infants ens van meravellar llegint en públic textos del conte del Pinotxo, amb expressivitat, entonació, postura, captant l'atenció dels oients, amb bona vocalització i pronúncia.  A més a més, ho van fer amb una bona velocitat, fluïdesa i la puntuació que demana cada tipus de text.

Felicitem i agraïm a tots els nens/es, pares i mares, al Joan Domingo, conta contes de l'editorial Baula i als membres del jurat la seva col·laboració en aquest certamen. I aprofitem per desitjar a les nostres representants, Paula Camero i Jana Brufau, molta sort!!!