16 de març

Un any més, i ja en són cinc, l'escola ha realitzat el certamen de lectura en veu alta amb la finalitat d'impulsar i motivar a l'alumnat en la millora de la lectura. Dies enrere, cada classe de CM i CS va escollir els seus 3 representants i avui un jurat extern ha escollit els representants de l'escola -tant de categoria grumet vermell, com grumet verd- i aquest any, com a novetat els timoners per a la fase comarcal que se celebrarà properament al Teatre municipal de Balaguer.
En la categoria grumets vermells el representant serà el Blai Olarte i, en cas d'haver de substituir-la, ho faria el Melisa Logounciu; en la categoria grumets verds, el representant serà la Mara Funes, i el seu substitut, si calgués, seria l'Èric Gràcia. En el grup dels Timoners la representant serà la Hiba i la substituta la Samira. Volem felicitar a tots el nens i nenes per la seva actitud vers aquesta activitat.

Durant l'acte hi ha hagut la col·laboració de dos ex-alumnes de l'escola en representació de la companyia de teatre Crisi perpètua de Balaguer. També hi ha hagut la col·laboració il·lustrativa del mestre d'educació física Daniel Gasol.

Agraim la col·laboració dels membres del jurat, de la companyia Crisi perpètua i de la comissió de llengua que ha organitzat l'acte.