Escola La Noguera :: Circulars Superior

XIV Trobada de corals a Lleida

3 de maig

Benvolgudes famílies,

Aquest curs 2015-2016, el Departament d'Ensenyament convoca la XIV Trobada de Corals d'Educació Infantil i Primària, amb l'objectiu de potenciar i difondre l'educació musical. Des de l’àrea de Música, l’alumnat de Cicle Superior hem format una Coral que representi a la nostra escola sota el nom de: “SOM COM SOM”, ja fa dies que els vostres fills/es es preparen amb ganes i entusiasme.

Així doncs, la trobada tindrà lloc a Lleida, a l’Auditori Enric Granados, el dia 3 de maig a la tarda. Sortirem de l’escola a les 14:40h amb autocar. L’hora d’arribada serà a les 17:30 aproximadament. La sortida té un cost de 7 euros. El pagament cal fer-lo al compte bancari de l’escola, mitjançant un ingrés al caixer automàtic o per transferència bancària a l’entitat: Banc Sabadell (Plaça Pau Casals, 3).

1r – Anar a Ingressos a tercers, escriure el codi següent: 002844

2n – Fer l’ingrés al nº de compte: ES84  0081  0106  6100  0130  6338

Recordeu posar el nom i cognoms de l’alumne al CONCEPTE.

Atentament,

Equip docent de cicle superior