Escola La Noguera :: Circulars Mitjà

6 octubre 2016

SORTIDA A MONTGAI

Benvolgudes famílies,

El dia 6 d’octubre els i les alumnes de cicle MITJÀ I  SUPERIOR, anirem d’excursió a Montgai i hi participaren en l’activitat “Montgai Màgic”.

La jornada constarà d’espectacles de màgia i tallers on podran aprendre trucs i gaudir d’una jornada lúdica, màgica i plena de rialles. A les 10h hi haurà una actuació de la companyia Cremallera, que tractarà de l’hàbit de menjar fruita i on els obsequiaran amb una carmanyola per nen/a.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   L’horari de sortida i arribada serà el mateix que l’escolar.

El preu que haurà de pagar cada alumne/a és de 7euros, en concepte de transport.  Caldrà abonar aquesta quantitat abans del dia 3 d'octubre. El pagament caldrà fer-lo al compte corrent de l’escola. Banc Sabadell    Núm.  ES84 0081 0106 6100 0130 6338

Recordeu posar el nom i cognoms de l’alumne /a al concepte.

Moltes gràcies,

Equip docent de cicle mitjà i superior