Escola La Noguera :: Circulars Mitjà

Fira de jocs de pati i de carrer

18 de març

Benvolgudes famílies,

Us informem que, un any més, l’alumnat de cicle mitjà participarà en la Fira de jocs de pati i de carrer, aquesta activitat està inclosa al Pla de Dinàmica Municipal i té per finalitat gaudir de la pràctica de diferents jocs durant un matí amb l’alumnat d’aquesta edat de la resta de centres de la ciutat.

Les dades d’aquesta activitat són les següents:

• Activitat adreçada a: Alumnat de Cicle Mitjà (3r i 4t PRI)
  • Data: Divendres, 15 de març
  • Lloc: Pavelló Inpacsa
  • Hora de trobada: 9 hores
  • Hora de finalització: 12,30 hores

Us demanem que aquest dia porteu i recolliu els vostres fills/es directament al pavelló d'Inpacsa. L’alumnat usuari del servei de menjador, un cop acabada l’activitat aniran cap a l’escola acompanyats pels mestres de l’escola amb el bus urbà.

Què hem de portar?

Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament ens convidaran a un esmorzar saludable que consistirà en una poma i una ampolla d’aigua. Caldrà que portem:

• El xandall de l’escola posat.
  • Quelcom més d’esmorzar (entrepà petit...), si ho creieu necessari.

Què no caldrà portar?

No caldrà portar cap llibre, llibreta..., per fer les classes de la tarda, ja que l’activitat prevista per la tarda de divendres és el taller d’elaboració de mones i menjar-nos-les.

Per qualsevol comentari, dubte o aclariment, poseu-vos en contacte amb l'equip directiu.

Salutacions,

Mestres de cicle mitjà