Escola La Noguera :: Circulars Escola

Premis emprenedoria Global Lleida

20 d'octubre de 2015

El projecte d'emprenedoria que realitzem a l'escola “Bombolles per un somni” ha entrat com a escola finalista als premis E2 Escola d’Emprenedors,  organitzat per Global Lleida. L'acte de lliurament d’aquests premis tindrà lloc el dia 29 d’octubre al CaixaForum Lleida, a les 9.15 hores.

A aquest esdeveniment hi anirà una representació dels mestres i de l'alumnat de 6è d'educació primària. Estem molt contents pel reconeixement que suposa quedar finalistes d'un esdeveniment tan important, ja us informarem si se'ns adjudica el premi com escola guanyadora.

Des d'aquí, felicitem a tota la comunitat educativa, i d'una manera especial als alumnes, mestres i famílies que han contribuit a impulsar el projecte.