Escola La Noguera :: Circulars Escola

Preinscripció pel curs 2015-2016

febrer 2015

Presentació de les sol·licituds de preinscripció del nou alumnat d'Educació Infantil i Educació Primària, pel proper curs 2015-16:

Podeu passar per direcció de l’escola a recollir i presentar la sol·licitud, a partir del dia 10 de març i fins al 17 de març, de dilluns a divendres, de les 9.15 a les 13 hores.

Si no us és possible venir en aquest horari, truqueu a direcció, per acordar l'hora que us vagi més bé. És molt important fer les inscripcions dins del termini establert. També us comuniquem que només s'agafaran les sol·licituds que vagin acompanyades de tota la documentació que a continuació detallem:
  • Original i fotocòpia del DNI del pare, de la mare i si en té del nen/a. En el cas de persones estrangeres, original i fotocòpia de la targeta de residència on consta el NIE.
  • Original i fotocòpia del llibre de família (pàgina dels pares i pàgina del fill/a).
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) de l’alumne.
  • Fotocòpia del carnet de vacunacions de l’alumne (pàgina de les vacunes administrades).
  • Documentació acreditativa si s’ha especificat a la sol·licitud: Famílianombrosa, malaltia crònica, discapacitat.

CONFIRMACIÓ DE PLAÇA PER L’ALUMNAT DE L’ESCOLA: Només per l'alumnat de P-3 a 5è de Primària.

• ALUMNES DE 6è Primària: Properament us farem arribar els fulls de preinscripció per poder sol·licitar plaça als instituts que vulgueu anar.

• ALUMNAT DE L’ESCOLA: No cal fer cap sol·licitud. Calia confirmar o no la plaça amb el full que us vam donar fa uns dies.

• PORTES OBERTES : El diumenge, dia 8 de març, a partir de les 11.30h, farem la jornada de portes obertes a l’escola, ESTEU TOTS I TOTES CONVIDATS I CONVIDADES!

• RECORDATORI: Dilluns, dia 23 de febrer, l’escola romandrà tancada per festa de lliure disposició.

Equip Directiu