31 d'octubre de 2018

Per motius climatològics ens veiem obligats a ajornar algunes de les activitats previstes pel dia d'avui en motiu de la celebració de la festa de la castanyada. Avui es duran a terme les activitats orientades a l'alumnat -tallers de panellets, contacontes, visita de les castanyeres a l'alumnat de l'escola....- i ajornarem les activitats orientades a les famílies, amics i amigues -la mostra de danses per part de l'alumnat de l'escola- que es realitzarà el proper dijous 8 de novembre.

Ens sap greu haver de realitzar aquest canvi de data, donat que som conscients de l'esforç que algunes i alguns de vosaltres heu fet per poder assistir i acompanyar-nos durant la festa. Aprofitem l'avinentesa per convidar-vos de nou, a la festa que farem en aquesta nova data.

Claustre de mestres