Escola La Noguera :: Circulars Escola

Informacions diverses

30 de novembre

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos d’un seguit de qüestions:

• Menjador escolar: l’Empresa adjudicatària del servei de menjador ens recorda que per apuntar o anul·lar als vostres fills/es del servei de menjador, cal que ho informeu amb anterioritat. Ho podeu fer trucant per telèfon a l’escola (973 446325), de les 9,20 a les 10 hores, demanant per la Sra. Maricel Castellet.
  • Festes escolars: us recordem que els dies 7 i 8 de desembre l’escola romandrà tancada.
  • Festa de Nadal: enguany la festa de Nadal la celebrarem el dimarts, 15 de desembre, a la tarda.

Per tal de preparar bé l’activitat, realitzarem dos assajos:

• 1r assaig: hi participarà tot l’alumnat i professorat de l’escola. Es realitzarà el dijous, 10 de desembre, a les 9 hores del matí, al Teatre Municipal de Balaguer. Cal que tot l’alumnat vagi directament al Teatre.

Un cop acabat l’assaig, l’alumnat tornarà a l’escola amb el professorat. Cal que aquest dia, els nens i nenes esmorzin bé a casa.

• 2n assaig: només hi participarà l’alumnat de 6è de primària. Es realitzarà el mateix dia de la representació, el dimarts 15 de desembre, a les 10 hores del matí. El punt de trobada serà a l’escola, l’alumnat de 6è i els mestres responsables aniran junts cap al teatre. En finalitzar l’assaig, l’alumnat retornarà cap a l’escola amb el professorat.

El dia de la representació, el 15 de desembre, us demanem que porteu els vostres fills/es directament al teatre. A les 14,45 hores, entrarà l’alumnat al teatre per la porta lateral. A continuació, entraran els familiars i amics que vulguin acompanyar-nos en aquesta festa per la porta principal. L’hora prevista de finalització és les 16:30 hores. Preguem molta puntualitat. Recordem que l’aforament és limitat.

Més endavant us informarem amb més detall dels aspectes organitzatius de la festa

Atentament,

El claustre de mestres