Escola La Noguera :: Circulars Escola

Informacions diverses

Fi de curs

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos d’un seguit de qüestions que cal tenir en compte cara a aquest fi de curs:

• Dijous, 18 de juny, repartirem dos fulls grapats: un amb el llistat de llibres de text i l’altre amb les quotes que s’ha ingressar pels diferents conceptes del curs 15-16. Us demanem que feu els ingressos dins del termini establert.
  • El darrer dia de curs, divendres, 19 de juny, realitzarem una activitat festiva i lúdica per celebrar la cloenda del curs escolar, us en detallem l’ordre del dia amb les activitats que es realitzaran:
    • 9 - 9’45 hores: Representació de l’obra teatral “Making-off” a càrrec de l’alumnat de l’activitat extraescolar de teatre de l’escola; direcció: Lluís Niubó. Aquesta activitat està oberta a les famílies que vulguin venir a veure-la.
    • 9’45 – 10’45 hores: Activitats de comiat de l’alumnat de 6è.
    • 10’45 – 11’45 hores : Esmorzar + Jocs d’aigua (alumnat d’educació infantil i cicle inicial); cicle mitjà i superior activitat a l’aula: “piscolàbis”.
    • 11’45 - 12’45: Jocs d’aigua (cicle mitjà i superior)
    • 12,45 hores: “Hora del gelat” (tota l’escola)
    • 13 hores: sortida de l’escola. Hi haurà el servei habitual de menjador escolar.

Us demanem que els vostres fills/es portin (de P3 fins a 6è): banyador, xancletes lligades, tovallola, una muda per canviar-se i una ampolla de plàstic d’1,5 litres. Us recomanem que suqueu amb protecció solar als vostres fills/es a primera hora del matí.

Aquest mateix dia es donaran els informes d’avaluació a l’alumnat de P3 fins a 5è de primària.

• Us recordem que, dissabte, 20 de juny, celebrarem la festa de fi de curs que organitza l’AMPA. Al matí hi haurà jocs i una animació infantil i a la tarda-nit el “Sopar intercultural” i el comiat a l’alumnat de 6è.
  • Les famílies de l’alumnat de P3 fins a 5è poden realitzar una  tutoria breu (10 minuts) el divendres, 26 de juny. Us aconsellem que la realitzeu per fer balanç del desenvolupament personal i acadèmic dels vostres fills/es. Per evitar llargs temps d’espera, hem disposat unes graelles a les entrades de l’escola on podeu apuntar-vos.

Les tutories amb les famílies de l’alumnat de 6è  es realitzaran el dilluns 29, ja que se’ls farà entrega de l’informe d’avaluació juntament amb els resultats de les Competències Bàsiques.

Us informem que les classes del nou curs escolar 2015-2016, s’iniciaran el dilluns, 14 de setembre. Aprofitem l’ocasió per desitjar-vos un molt bon estiu.

Claustre de mestres