Escola La Noguera :: Circulars Escola

Informacions de final de curs

Juny de 2016

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos d’un seguit de qüestions que cal tenir en compte cara a aquest fi de curs:

• Us recordem que, dissabte, 18 de juny, celebrarem la festa de fi de curs que organitza l’AMPA. Al matí hi haurà jocs i una animació infantil i a la tarda-nit el “Sopar intercultural” i el comiat a l’alumnat de 6è. Per motius de les previsions meteorològiques s’ha traslladat la celebració de totes les activitats previstes per aquell dia al Pavelló del Molí de l’Esquerrà.
  • El darrer dia de curs, dimarts, 21 de juny, realitzarem una jornada festiva i lúdica per celebrar la cloenda del curs escolar, podeu veure l’ordre del dia al díptic que us adjuntem. Aquest mateix dia es donaran els informes d’avaluació a l’alumnat de P3 fins a 5è de primària.
  • Les famílies de l’alumnat de P3 fins a 5è poden realitzar una  tutoria breu (10 minuts) el dimarts, 28 de juny. Us aconsellem que la realitzeu per fer balanç del desenvolupament personal i acadèmic dels vostres fills/es. Per evitar llargs temps d’espera, hem disposat unes graelles a les entrades de l’escola on podeu apuntar-vos.
  • Les tutories amb les famílies de l’alumnat de 6è  es realitzaran el dilluns 27, ja que se’ls farà entrega de l’informe d’avaluació juntament amb els resultats de les Competències Bàsiques.

Us informem que les classes del nou curs escolar 2016-2017, s’iniciaran el dilluns, 12 de setembre. Aprofitem l’ocasió per desitjar-vos un molt bon estiu.