27 d'abril

El Dia Internacional de la Dansa (DID) se celebra mundialment cada 29 d'abril. Aquest any, i per primera vegada, l'escola La Noguera se suma a la celebració d'aquest dia!

Cada any el DID converteix la Dansa en la gran protagonista, reconeixent i recolzant l'esforç constant de totes aquelles persones que es dediquen a la Dansa. El DID també és una festa on compartir la passió per la Dansa en tota la seva diversitat i una ocasió per a acostar-la a la ciutadania.

Cada any, des del 1989, l'Associació de Professional s de la Dansa de Catalunya (APdC) se suma a aquesta celebració amb un seguit d'actes que volen recollir tota la diversitat de la Dansa, reconèixer l'esforç constant dels seus professionals i acostar aquest art a la ciutadania, a més de difondre les altres activitats que tenen lloc arreu de Catalunya amb motiu d'aquesta celebració.

Avui, 27 d'abril de 2018, tots els infants de l'escola ballarem i dansarem tres danses. Tot l'alumnat ha de vindre amb roba fosca o negra.
Properament us passarem el vídeo de com tots els infants han participat en aquest dia.