Escola La Noguera :: Circulars Escola

Circular d'organització del Festival de Nadal 2014

22 de desembre de2014

Benvolgudes famílies,

Com ja us vam informar en el díptic que us vam fer arribar dies enrere, aquest proper dilluns 22 de desembre, a la tarda, celebrarem la Festa de Nadal de l’escola al Teatre de Balaguer.

Us passem a explicar alguns aspectes organitzatius. La previsió horària és la següent:

• 14.40: Entrada dels nens i nenes al teatre per la porta lateral.
  • 14.45: Entrada dels familiars al teatre per la porta principal.
  • 15.00: Inici de les actuacions.
  • 16:30: Finalització de l’espectacle.

Un cop dins del teatre us preguem que respecteu l’espai reservat pels nens i nenes i que no intercediu. L’escola enregistrarà l’espectacle i es penjarà al web del centre.

L’aforament del teatre és limitat, per la qual cosa us adjuntem tres entrades per família. Si no heu d’utilitzar-les totes, us preguem que les retorneu dilluns a primera hora del matí (que el vostre fill/a les doni al tutor/a).

En el cas que necessiteu alguna entrada més de les que us fem arribar, repartirem les que ens han estat retornades. Podeu passar el dilluns al matí de les 11 a les 13 hores per la direcció del centre.

El claustre de mestres