Benvolgudes famílies,
Com sabeu, el passat divendres vam celebrar la festa de la castanyada de l’escola, a la que vau estar tots/es convidats/des.
L’alumnat i el professorat del centre havíem preparat unes danses que, finalment per motius aliens a l’escola, no hi havia llum al barri, no van poder realitzar-se.
Sabem que aquest incident va provocar cert desencís entre l’alumnat i es famílies, però el professorat de l’escola valora molt positivament tot el treball previ i ens encoratja, si cap encara més, en seguir preparant la propera festa que realitzarem aquest primer trimestre, la festa de Nadal.

Us recordem que...

• Aquests propers dilluns i dimarts, 10 i 11 de novembre, l’escola romandrà tancada per festa local i dia de lliure disposició, respectivament.
  • El proper dijous, 27 de novembre, se4ran les eleccions dels nous membres del consell escolar, us animem a participar-hi.
  • Ja podeu descarregar-vos l’APP de l’escola al vostre telèfon mòbil o “tablet”, si us cal assessorament veniu a l’escola i us informarem de com fer-ho.

El claustre de mestres